FunXtion Move it!

Move it! zorgt ervoor dat je in nog geen half uur alles uit je work-out haalt en je hoofd even helemaal leeg is! Hiermee is Move it! de stress-killer bij uitstek! In deze functionele circuit groepstraining train je het totale lichaam en gaat jouw uithoudingsvermogen met stappen vooruit. Met de Move It! training zal fitness nooit meer hetzelfde zijn en de resultaten zijn verbluffend. De intensiteit is voor iedereen aan te passen dus de Move it! training is voor iedereen geschikt! 

BodyPump

Bodypump kan het beste omschreven worden als fitness op muziek. Terwijl de oefeningen zorgen voor een veilige en effectieve training, zorgt de muziek voor plezier en motivatie. De meeste oefeningen worden uitgevoerd met een stang (barbell). Het gewicht kun je zelf m.b.v. schijven bepalen, dus iedereen kan op zijn of haar eigen niveau trainen.

Hatha Yoga

HATHA YOGA is een tak van yoga die bestaat uit een systeem van oefeningen om beheersing te verkrijgen over de geest en vooral het lichaam. HATHA YOGA is een fysieke yogavariant die voor het grootste deel bestaat uit de beoefening van lichaamshoudingen en ademhalingstechnieken. In het westen is HATHA YOGA vooral een populair middel om te onthaasten of stress te verminderen. Deze les is ook geschikt voor mensen met lichte rugproblemen.

Spinning

Spinning is een indoor fietsles. Bij Spinning bepaalt de instructeur zelf zijn route en muziekkeuze. Hierdoor kan de instructeur veel variëren in intensiteit. Je weet dus zeker dat je altijd een verassende workout krijgt! De training is goed voor een sterk hart, het vergroten van je longinhoud, een goede bloedsomloop en soepele spieren.

active aging

ACTIVE AGING is een small group training speciaal gericht op senioren. Er wordt voornamelijk gebruik gemaakt van zogenaamde functionele oefeningen: oefeningen die raakvlakken hebben met bewegingen die u in de praktijk ook uitvoert.

BodyBalance

Bij inspanning hoort ook ontspanning. Gecontroleerde ademhaling, concentratie en een aantal zorgvuldig gestructureerde series van stretches, bewegingen en houdingen, gebaseerd op Yoga en Pilates, creëren een workout die het lichaam in een toestand van harmonie en balans brengt. BODYBALANCE is geschikt voor deelnemers van ieder niveau, leeftijd of geslacht.

Pilates

Pilates is een trainingsmethode voor lichaam en geest. Regelmatige beoefening van pilates heeft een gunstige uitwerking op je lichaam. Door regelmatige oefening zal je houding verbeteren, zul je rechter zitten en soepel en gracieuzer bewegingen. Verder worden de buik- en rugspieren versterkt en houding, evenwicht en controle over het lichaam verbeterd. Deze les is ook geschikt voor mensen met lichte rugproblemen.

Virtual Spinning

Waan je in Londen, Parijs, Rotterdam of op de Alpe d Huez. Neem plaats op de fiets, laat je benen het werk doen en ontdek de hotspots van nationale en internationale steden terwijl je wordt meegesleurd door opzwepende beats van de muziek. Fiets over de Londense Tower Bridge, onder de Rotterdamse Kubuswoningen en door de prachtige bergen van de Franse Alpen. De mogelijkheden zijn eindeloos!